Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Не знам, дали такъв "смесен" вариант изобщо е възможен. Но и да е, то качеството при него ще е много по-лошо от това при фабричния вариант на топ озвучаването.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Да разбирам ли че пост 3970 няма да пусне топ озвучението на 100 процента или греша
      ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

      Comment


      • Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
        Да разбирам ли че пост 3970 няма да пусне топ озвучението на 100 процента или греша
        Напротив - ще го пусне. Това за което говоря в този пост не е "смесения" вариант. Говоря за това, че когато се монтира усилвателят пред пасажерското място, кабелите за колоните във вратите се откачват от ICS-а и се закачват към изходите на усилвателя (дължините им точно стигат) а двата кабела за задните субуфери се пускат допълнително. По този начин не е необходимо да се ползва кабелната форма предназначена за топ-озвучаването.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Мисля че това е истината Това имах и впредвид орязване и удължаване на кабели но ти ме успокои Мисля че ще се насоча към този вариант Още веднъж благодарности
          ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

          Comment


          • Всъщност фабричното окабеляване по отношение на говорителите при двата варианта на озвучаването е следното:

            1 - Базов вариант:

            предна линия:

            ICS > 20 пинова междинна букса D90 > букси на предните врати.

            задна линия:

            ICS > букси D91 и D92 (намират се под задната седалка) > букси на задните врати.


            2 - Вариант топ-озвучаване.

            предна линия:

            букси на предните врати < 20 пинова междинна букса D90 < DSP усилвател.

            задни врати:

            букси на задните врати < букси D91 и D92 (намират се под задната седалка) < DSP усилвател.

            субуфери:

            говорители под задната кора < DSP усилвател.


            Видно е че общите звена между двата варианта са буксите D90, D91 и D92. , в които се включват буксите на едната или другата кабелна форма.
            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 23:07.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • Момчета, смених си втулките на шенкелите поради онзи гаден наклон на задните гуми и сега са дооооста по-изправени. Обаче като се позагледам и ми се струва, че не са точно изправени все още. Реглаж още не съм минавал-тази седмица като остане време съм планувал и това мереприятие но въпросът ми е има ли и друга причина да са все още леееко разкрачени гумите. Смисъл от тия накрайници от които се прави реглажа може да се коригира това нещо. Не съм сигурен дали не си внушавам но ако може и от още нещо да е да го гледам и сменям преди да ходя на реглаж. Не знам тия накрайници в каква посока изместват колелото...хем гледах отдолу като бях но не обърнах особенно внимание.

              Comment


              • Отново наближава време за смяна на масло на V6-ка,откакто е при мен се кара само с Castrol Edge 10W60 и съм повече от доволен,но аз обичам да сменявам марките,така за моя информация,та сега има Motul 10W60 от мястото където взимам масло на цена малко по висока от Castrol-а,но се чудя,някой има ли впечатления от това масло?

                Comment


                • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                  Отново наближава време за смяна на масло на V6-ка,откакто е при мен се кара само с Castrol Edge 10W60 и съм повече от доволен,но аз обичам да сменявам марките,така за моя информация,та сега има Motul 10W60 от мястото където взимам масло на цена малко по висока от Castrol-а,но се чудя,някой има ли впечатления от това масло?
                  Такова има само моторджийско 10в60 Мотул, да не си в грешка нещо.
                  Fiat Punto 1.4GT 1996
                  Hyundai Tucson 2.0 2007
                  Renault Clio 1.5 2019

                  Comment


                  • Тей го те.
                    http://bparts-bg.com/product/537/10w...0-5-litra.html

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                      Брях, слагай Мотула в такъв случай, ново е нема се изложат.
                      Fiat Punto 1.4GT 1996
                      Hyundai Tucson 2.0 2007
                      Renault Clio 1.5 2019

                      Comment


                      • И аз мисля така и е рано още за ментета.

                        Comment


                        • Не знам как е при колите, но мотора го карам с Мотул и няма такъв боклук. За 5000км отива под минимума, а мотора е на 30 000км. Колата е на Кастрол 10w60 и за цената си от 90лв е перфектно.

                          Comment


                          • Тъкмо и аз сложих 10W60 на Кастрол Едж титаниум.. Мега добро масло. Двигателя работи тихо, не го бута, палец нагоре
                            Virus Alfa

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщение
                              Момчета, смених си втулките на шенкелите поради онзи гаден наклон на задните гуми и сега са дооооста по-изправени. Обаче като се позагледам и ми се струва, че не са точно изправени все още. Реглаж още не съм минавал-тази седмица като остане време съм планувал и това мереприятие но въпросът ми е има ли и друга причина да са все още леееко разкрачени гумите. Смисъл от тия накрайници от които се прави реглажа може да се коригира това нещо. Не съм сигурен дали не си внушавам но ако може и от още нещо да е да го гледам и сменям преди да ходя на реглаж. Не знам тия накрайници в каква посока изместват колелото...хем гледах отдолу като бях но не обърнах особенно внимание.
                              Ако си сменял задните горни носачи може и от тях да е. Планката на носачите, която се захваща към моста има за регулиране, трябва да е максимално навън към колелетата, и след това от щангите се регулира.
                              Alfa Romeo 166 2.4jtd

                              Comment


                              • Колеги, плредният плафон как се сваля, че ми е изгоряла едната крушка? С дърпане ще е или има някакъв пиниз като например от коя страна първо се подхваща?
                                Алфа...всичко друго е компромис!
                                http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                                Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                                Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                                Comment

                                Working...
                                X